دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار
سرخط خبرها

باوفا: ورزش خراسان یک مدیر بزرگ می‌خواهد | هاشمی جواهری خبر ندارد یک مشهدی سرمربی تیم ملی است!

  • کد خبر: ۱۱۴۴۵۰
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
باوفا: ورزش خراسان یک مدیر بزرگ می‌خواهد | هاشمی جواهری خبر ندارد یک مشهدی سرمربی تیم ملی است!
سرمربی مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران جایگاه کشتی و ورزش خراسان رضوی در کشور را غیرقابل قبول دانست و اظهار کرد: در آینده با تصمیمات درست و کارشناسی‌شده ورزش خراسان بزرگ یک‌بار دیگر در کشور درخشان ظاهر خواهد شود.

حمید باوفا در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره وضعیت کشتی خراسان رضوی گفت: مدت زیادی است که کشتی خراسان با سرپرست اداره می‌شود و سرپرست فعلی هیئت کشتی چند ماهی است که فعالیتش را شروع کرده، اما متأسفانه هنوز ارتباطی بین هیئت و افرادی مثل من که در جایگاه سرمربی تیم ملی حضور داریم، برقرار نشده است. باید قبول کنیم وضعیت امروز کشتی خراسان نسبت به گذشته اصلا خوب نیست و اگر به همین منوال برویم، فاصله ما با روزگار خوشی که داشتیم، بیشتر و بیشتر می‌شود.

باوفا در ادامه افزود: البته آقای حسن‌زاده یک اقدام مثبت هم داشتند که نباید آن را نادیده بگیریم. برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در مشهد جزو اتفاقات خوبی بود که در روز‌های گذشته شاهد آن بودیم و امیدوارم این اتفاق ادامه داشته باشد. چند وقت پیش اردوی تیم ملی را در زاهدان برگزار کردیم. استان سیستان‌وبلوچستان با اینکه جزو استان‌های محروم ما محسوب می‌شود، امروز ۲ کشتی‌گیر خوب در تیم ملی دارد و می‌توانیم با الگوگرفتن از برنامه‌های این هیئت، روز‌های خوبی را متصور شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اظهار کرد: مشورت‌گرفتن از باتجربه‌ها اقدامی خوب است که متأسفانه در ورزش خراسان و کشتی نادیده گرفته می‌شود و البته امروز شاهد هستیم افرادی که در ورزش تجربه نداشتند، به‌عنوان مشاوران فعالیت می‌کنند که نتیجه‌اش می‌شود همین وضعیت امروز ورزش خراسان رضوی. هیئت کشتی نیز باید با مشاوره‌گرفتن از بزرگان کشتی خراسان راهکاری مناسب برای بیرون‌رفتن از وضعیت فعلی پیدا کند.

باوفا که این روز‌ها در ورزش ملی هم جزو چهره‌های شناخته‌شده به حساب می‌آید و در فدراسیون علیرضا دبیر یکی از افراد تأثیرگذار محسوب می‌شود، در ادامه با انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان گفت: نگاه مدیران به ورزش خراسان باید بسیار بزرگ‌تر باشد. متأسفانه این روز‌ها حال ورزش استان اصلا خوب نیست. باید قبول کنیم اداره‌کردن این سیستم یک مدیر توانمند می‌خواهد که توانایی اداره این کار را داشته باشد. متأسفانه مدیرانی که از بدنه دانشگاه وارد این حیطه می‌شوند، در بیشتر مواقع به مشکل می‌خورند.

وی به دوره قبلی حضور هاشمی جواهری در اداره‌کل هم اشاره کرد و گفت: در دوره قبل فعالیت ایشان در اداره کل هم من مربی تیم ملی بودم، اما متأسفانه اصلا جلسه‌ای با ایشان نداشتم و آقای جواهری را ندیدم. شاید آقای جواهری اصلا من را نشناسد و نداند یک نفر از کشتی مشهد، سکان‌دار هدایت تیم ملی این مملکت است. پیش‌تر هم گفتم مدیر باید از دل جامعه ورزش بیرون بیایند تا بتوانند مشکلات و معضلات را به‌خوبی شناسایی، کارشناسی و حل کند.

باوفا ادامه داد: در جلسه‌ای، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، بیان می‌کرد زمانی که ما حس کنیم خیلی می‌فهمیم و همه‌چیز را می‌دانیم، شکست می‌خوریم. وضعیت ورزش امروز خراسان هم همین است و متأسفانه این دیدگاه در ورزش ما رخنه کرده است و این باعث می‌شود خودمان را شکست‌خورده بدانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->